Bestellen


Producten zoeken                              
Wanneer u navigeert door de shop dan kunt u telkens uw afgelegd kruimelpad bovenaan volgen. Via het zoekmenu rechtsboven in onze webwinkel kunt u tevens artikelen zoeken op productnaam of omschrijving. Uitgebreid zoeken is eveneens mogelijk.

Wel of geen inlog-account?
Bij "doopsuiker.be" heeft u de mogelijkheid om met of zonder een persoonlijk inlog-account een bestelling te plaatsen. Het voordeel van bestellen middels een inlog-account is dat u ten alle tijde de status van uw bestelling kunt volgen en daarbij uw orderhistorie nauwkeurig kunt nakijken. Wenst u in de toekomst nog een bestelling te plaatsen, dan kan u deze supervlug afhandelen door enkel met uw inloggegevens opnieuw aan te melden. Registreren kunt u hier.

Het bestellen van een product gaat als volgt
Wanneer u een bepaald artikel bij ons wilt bestellen, dan klikt u op het winkelwagentje bij het desbetreffende product. U krijgt dan mogelijk de melding "artikel is in winkelwagen geplaatst". Wanneer u klaar bent met winkelen en u wilt afrekenen dan gaat u naar "winkelwagen" rechts bovenaan de webshop en doorloopt u onderstaande bestelprocedure.

Volg de 5 stappen om uw bestelling af te ronden
  • Stap 1: Overzicht van alle bestelde producten in uw winkelwagen
  • Stap 2: Kies uw betalingswijze en bezorgvorm
  • Stap 3: Uw adresgegevens
  • Stap 4: Nogmaals een totaaloverzicht van uw bestelling en adresgegevens
  • Stap 5: U ontvangt een hartelijk dankwoord waarbij de verzending van uw bestelling wordt bevestigd


Orderbevestiging
Na het plaatsen van uw bestelling in onze webwinkel ontvangt u van ons een orderbevestiging via e-mail. Daarin is alle informatie terug te vinden omtrent uw geplaatste bestelling.

Betaalbevestiging
Zodra de betaling is afgerond ontvangt u hiervan een bevestiging via e-mail. In geval van bancontact, maestro, paypal of creditcard betaling, ontvangt u deze bevestiging onmiddelijk. Indien u hebt gekozen voor de betaalwijze "overschrijving" kan er een vertraging ontstaan door het niet direct verwerken van de betaling door de banken. Hierop hebben wij helaas geen enkele invloed. Indien het een zending onder rembours betreft dan zal de bestelling direct verwerkt en toegestuurd worden wanneer alles voorradig is. Hier klikt u door naar een overzicht met onze verschillende betaalmethodes die wij met trots onze klanten kunnen aanbieden.


Vragen:

Ik heb een bestelling geplaatst maar krijg geen e-mail van jullie, kan dat?
Normaal gesproken hoort u een orderbevestiging via e-mail te krijgen. Wanneer u de bevestigingsmail niet ontvangt, door spam filters of doordat uw e-mailadres mogelijk verkeerd is ingetoetst. Neem dan contact met ons op, dan versturen wij deze e-mail u opnieuw toe.

De prijzen op de site zijn die inclusief of exclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u hiervan een verzendbevestiging per e-mail. Indien het een pakket betreft dan wordt deze via "bpost" verzonden. Doopsuiker.be streeft ernaar alle bestellingen, na ontvangst van betaling, binnen de 1 à 3 weken zorgvuldig te verzenden. Bij bestellingen met een langere levertermijn zullen wij u altijd informeren.

Zijn er verzendkosten? Zo ja, hoeveel bedragen deze?
Er zijn inderdaad verzendkosten. Kosten hiervoor varieëren al naar gelang het om een nationale of internationale zending gaat. Correcte verzendkosten worden altijd weergeven tijdens de bestelprocedure. Wanneer het aankoopbedrag van 150 euro overschreden wordt, dan kunt u genieten van GRATIS verzending. Hier kunt u onze verschillende verzendmethodes nakijken.

Kan ik de producten ook ophalen?
Ja, het is mogelijk om de door u bestelde producten af te halen. Dit kan echter alleen op afspraak. Hier leest u onze contactgegevens na.